maandag 4 februari 2013

Caviar - Gastblog geschreven door Cynthia Nails

Hoi allemaal!

Nail_Pics had een leuke wedstrijd op twitter, waarbij je kon winnen en een artikel mocht schrijven voor haar site! Toen ik te horen kreeg dat ik heb gewonnen, ben ik gelijk aan de slag gegaan!

Het artikel gaat over Caviar Nails! Wie heeft daar nou nog niet van gehoord? Het is tegenwoordig helemaal in! Zelf wil ik binnenkort ook een keer Caviar Nails gaan maken.



Zo als je hier op bovenstaande afbeelding kunt zien, kun je met de Caviar Nails veel kanten op. Je kunt het houden bij één kleur, maar je kunt ook verschillende kleuren door elkaar gebruiken.

De potjes Caviar zijn bij verschillende online-shops te verkrijgen, maar mijn voorkeur gaat uit naar www.prettypolish.nl
Ze hebben daar een hele set van PUPA, met nagellak en opvangbakje. Ik ben echt fan van de Caviar Nails!
Laat gerust een reactie achter met wat jij van de Caviar Nails vindt!

Liefs,
Cynthia Nails
Twitter: @CynthiaNails_x
Facebook: http://www.facebook.com/cynthianailsx
Blog: www.cynthianails.wordpress.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten